P W Ś C P S N
1 /pl/calendar/ajax_lista/2016-02-01 1 2 /pl/calendar/ajax_lista/2016-02-02 1 3 /pl/calendar/ajax_lista/2016-02-03 1 4 5 /pl/calendar/ajax_lista/2016-02-05 1 6 7 /pl/calendar/ajax_lista/2016-02-07 1
8 9 10 /pl/calendar/ajax_lista/2016-02-10 1 11 /pl/calendar/ajax_lista/2016-02-11 1 12 /pl/calendar/ajax_lista/2016-02-12 1 13 14 /pl/calendar/ajax_lista/2016-02-14 1
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 /pl/calendar/ajax_lista/2016-02-25 1 26 27 28 /pl/calendar/ajax_lista/2016-02-28 1
29            

Gminy i Miasta Powiatu Mińskiego:

  • Mińsk Mazowiecki (miasto)
  • Sulejówek
  • Cegłów
  • Dębe Wielkie
  • Dobre
  • Halinów
  • Jakubów
  • Kałuszyn
  • Latowicz
  • Mińsk Mazowiecki (gmina)
  • Mrozy
  • Siennica
  • Stanisławów
bip newsletter

Funkcję Powiatowego Rzecznika Konsumentów pełni Pani Izabela Wesołowska.

 

Siedziba Rzecznika :

ul. Konstytucji 3 Maja 16
pok. nr 201
05-300 Mińsk Mazowiecki


tel./fax (0 prefiks 25) 756 40 41
http://powiatminski.pl
e-mail: rzecznik.konsumentow@powiatminski.pl
e-mail: prk@powiatminski.pl

Godziny pracy:

  • poniedziałek - godz. 9.00 - 15.00
  • wtorek - godz. 8.00 - 14.00
  • czwartek - godz. 8.00 - 14.00

Powiatowy Rzecznik Konsumentów wykonuje zadania powiatu w zakresie ochrony praw konsumentów.
Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności:

  1. zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  2. składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów praw miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  3. występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumenckich,
  4. wytaczanie powództwa na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów,
  5. prowadzenie edukacji konsumenckiej,
  6. współdziałanie z Delegaturą Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
  7. wykonywanie innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub w przepisach odrębnych,


1. Komu może pomóc rzecznik konsumentów?
2. Jak skutecznie zareklamować zakupiony produkt?
3. Co warto wiedzieć o kredycie konsumenckim?
4. Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa
5. Umowy zawierane na odległość
6. Przepisy prawne
7. Przydatne linki
8. Uwaga to nie TAXI ! - rzecznik ostrzega przed nieuczciwymi przewoźnikami