P W Ś C P S N
        1 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-01 1 2 3 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-03 1
4 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-04 1 5 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-05 1 6 7 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-07 1 8 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-08 1 9 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-09 1 10 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-10 1
11 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-11 1 12 13 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-13 1 14 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-14 1 15 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-15 1 16 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-16 1 17
18 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-18 1 19 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-19 1 20 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-20 1 21 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-21 1 22 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-22 1 23 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-23 1 24 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-24 1
25 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-25 1 26 27 28 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-28 1 29 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-29 1 30 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-30 1 31 /pl/calendar/ajax_lista/2015-05-31 1

Gminy i Miasta Powiatu Mińskiego:

  • Mińsk Mazowiecki (miasto)
  • Sulejówek
  • Cegłów
  • Dębe Wielkie
  • Dobre
  • Halinów
  • Jakubów
  • Kałuszyn
  • Latowicz
  • Mińsk Mazowiecki (gmina)
  • Mrozy
  • Siennica
  • Stanisławów
bip newsletter

Funkcję Powiatowego Rzecznika Konsumentów pełni Pani Izabela Wesołowska.

 

Siedziba Rzecznika :

ul. Konstytucji 3 Maja 16
pok. nr 201
05-300 Mińsk Mazowiecki


tel./fax (0 prefiks 25) 756 40 41
http://powiatminski.pl
e-mail: rzecznik.konsumentow@powiatminski.pl
e-mail: prk@powiatminski.pl

Godziny pracy:

  • poniedziałek - godz. 9.00 - 15.00
  • wtorek - godz. 8.00 - 14.00
  • czwartek - godz. 8.00 - 14.00

Powiatowy Rzecznik Konsumentów wykonuje zadania powiatu w zakresie ochrony praw konsumentów.
Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności:

  1. zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  2. składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów praw miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  3. występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumenckich,
  4. wytaczanie powództwa na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów,
  5. prowadzenie edukacji konsumenckiej,
  6. współdziałanie z Delegaturą Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
  7. wykonywanie innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub w przepisach odrębnych,


1. Komu może pomóc rzecznik konsumentów?
2. Jak skutecznie zareklamować zakupiony produkt?
3. Co warto wiedzieć o kredycie konsumenckim?
4. Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa
5. Umowy zawierane na odległość
6. Przepisy prawne
7. Przydatne linki
8. Uwaga to nie TAXI ! - rzecznik ostrzega przed nieuczciwymi przewoźnikami