Bezpłatne szkolenie dla organizacji pozarządowych z obsługi systemu Witkac.pl
Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim informuje, że w 2022 r. zostanie wprowadzony elektroniczny generator WITKAC do: pisania ofert, prowadzenia procedury konkursów, małych grantów i sprawozdań.
W związku z powyższym zapraszamy organizacje pozarządowe na szkolenie z obsługi systemu Witkac.pl, które odbędzie się w dniu 19 stycznia 2022 w godz. 16.00-18.30 w formie on-line.
Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy ClickMeeting.
Nie ma obowiązku posiadania kamery oraz mikrofonu. Wszelkie pytania będzie można zadawać na czacie.
Link za pomocą, którego można zapisać się na szkolenie:
Po potwierdzeniu rejestracji, uczestnik otrzyma wiadomość mailową wraz z właściwym linkiem do spotkania oraz instrukcją dołączenia.
Podczas szkolenia zostaną zaprezentowane:
- podstawowe informacje o systemie,
- rejestracja konta,
- edycja profilu użytkownika,
- dodanie oraz wypełnianie wniosku w ramach otwartego konkursu ofert,
- podstawowe informacje o wniosku,
- złożenie wniosku, - wypełnienie wniosku w ramach naboru 19a,
- podstawowe informacje o wniosku,
- złożenie wniosku, - udostępnianie oferty innemu użytkownikowi,
- weryfikacja/edycja danych do umowy,
- wniosek o aneks,
- dodanie oraz wypełnienie sprawozdania,
- podstawowe informacje o sprawozdaniu,
- złożenie sprawozdania.