W związku z planowanym remontem pomieszczeń Wydziału Komunikacji i Transportu Drogowego, uprzejmie informujemy, że od dnia 2 lipca 2018 r., w Starostwie Powiatowym w Mińsku Mazowieckim obsługa spraw związanych z rejestracją pojazdów i wydawaniem/wymianą praw jazdy (m.in. wydawanie numeru PKK, zezwolenia na pojazdy uprzywilejowane) będzie odbywała się w sali nr 101 (I piętro).
System zarządzania kolejką (biletomat) do spraw załatwianych przez Wydział Komunikacji i Transportu Drogowego nie będzie funkcjonował. System rezerwacji wizyty przez Internet został wstrzymany do odwołania.
System numerkowy będzie obowiązywał wyłącznie do rejestracji pojazdów oraz wymiany dowodów rejestracyjnych z powodu braku miejsca na kolejne wpisy terminów następnego badania technicznego. Numerki będą wydawane tylko na dany dzień w Biurze Obsługi Interesanta (pokój nr 8) od godziny 8.00.
Pozostałe sprawy związane z rejestracją pojazdów (wymiana pozwoleń na dowód rejestracyjny, zmiany danych, wydanie zaświadczeń, wyrejestrowanie pojazdu, zawiadomienie o zbyciu pojazdu, dopisanie /wykreślenie współwłaściciela, wtórniki dokumentów i tablic, zwrot zatrzymanego dowodu rejestracyjnego, inne zmiany w dowodach rejestracyjnych) oraz wydawaniem/wymianą praw jazdy nie będą wymagały pobrania numerka i będą załatwiane według kolejności zgłoszenia się interesanta do odpowiedniego stanowiska w sali nr 101.
Informacje o sposobie obsługi będą dostępne w postaci ogłoszeń, wywieszonych na terenie Starostwa Powiatowego, oraz w Biurze Obsługi Interesanta (pok. nr 8).
Za utrudnienia przepraszamy.